• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Склад Науково-методичної лабораторії
Заголовок
/Files/images/goncharuk.jpg

Завідувач науково-методичної лабораторії економіко-технологічних дисциплін: Татаренко Олена Володимирівна

/Files/images/DSC_4448_.jpg
Методист науково-методичної лабораторії економіко-технологічних дисциплін:
Богданова Оксана Петрівна

Контакти:КОІППО імені Василя Сухомлинського,
25006, Україна,
м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 39/63,
кабінет № 406
Тел.: (0522) 24-73-44
Факс: (0522) 32-24-78
e-mail: nml406@ukr.net

Діяльність якої спрямована: на підвищення ефективності науково-методичного забезпечення післядипломної освіти вчителів трудового навчання та економіки, активізації співпраці з районними (міськими) методичними кабінетами з проблеми вдосконалення змісту, форм і методів роботи в між курсовий період, удосконалення навчально-виховного процесу; на систему дій та заходів, спрямованих на підвищення професійної майстерності та розвиток творчого потенціалу педагогів.

На допомогу педагогу не тільки підтримувати необхідний рівень професійної компетентності, а ще й опанувати новітні ідеї, інноваційні технології, нові методи тощо.

Основними напрямами в роботі є забезпечення безперервної освіти та розвиток творчої ініціативи вчителів на основі надання допомоги педагогічним працівникам у розв’язанні та використанні в практичній діяльності досягнень сучасної психолого-педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.

Вище зазначені завдання реалізуються в процесі семінарських та курсових форм підвищення кваліфікації вчителів трудового навчання, проведення комплексних, тематичних вивчень, проведення методичних декад, надання практичної допомоги працівникам РМК, керівникам РМО та вчителям безпосередньо під час виїздів на місця.

Важливим фактором розвитку українського суспільства і держави є професіоналізм педагогічних кадрів. Відповідно до вимог сьогодення, завдання науково-методичної роботи направлені на:

- сформованість професійних компетенцій для участі в реформуючих процесах і досягненні якісних результатів;

- усвідомлення педагогами необхідності реформ в освіті;

- наповнення змістом варіативної частини навчальних планів;

- запровадження мобільності навчання, організація роботи з обдарованими дітьми;

- вивчення, технологізація і поширення прогресивного педагогічного досвіду тощо.

- науково-методичне забезпечення післядипломної педагогічної освіти вчителів відповідних предметів та керівників гуртків, майстрів виробничого навчання МНВК та ЗНЗ, які викладають предмети технологічного профілю;

- сприяння формуванню професійних компетенцій для участі в реформуючих процесах і досягненні якісних результатів;

- встановлення професійних зв’язків з відповідними профільними вищими навчальними закладами України.

Навчальна, науково-методична, дослідницька та організаційно-методична робота спрямована на вивчення та впровадження досвіду роботи вчителів, яким вони постійно діляться на сторінках фахового журналу. За наслідками проведеної роботи підготовлено до друку посібники для вчителів трудового навчання „Впровадження проектної діяльності”, “Різьблення по дереву” та вчителів економіки «Словник з економіки для учнів 10-11 класів», «Економіка Кіровоградщини». В методичному збірнику публікуються рекомендації щодо викладання трудового навчання, економіки та роботи з обдарованими дітьми. Як результат, учні 9 – 11 класів на протязі декількох років займають призові місця на Всеукраїнській олімпіаді.

Кiлькiсть переглядiв: 618

Коментарi